Kopřivnice byt 3+1 prodaný o +100.000 Kč

Stav na počátku případu

Na podzim 2016 prodávali majitelé tento byt 3+1 v Kopřivnici. Fotografie jim připravila dcera mobilním telefonem. Inzerát zveřejnila na několika inzertních serverech, které umožňují inzerci zdarma.

Byt byl v nabídce několik týdnů. Volalo mnoho realitních makléřů. Ovšem nehlásili se žádní skuteční kupující.

Majitelé si to vysvětlovali tím, že asi mají nastavenu cenu příliš vysoko a zvažovali výraznou slevu ve výši 50.000 - 100.000 Kč. Ovšem problém, proč se tento byt nedařilo prodat, byl zcela někde jinde.

Výsledek naší práce

0
Prodáno za více, než majitelé požadovali
0 dní
Na prodej stačilo pouhých 14 dní
0 nabídek
Prodávající si mohli vybrat nejvýhodnější nabídku

Profesionální realitní služby

Abychom byli schopni prodat uvedený byt v krátkém čase a za více peněz, navrhli a zrealizovali jsme následující postup:

  • 1

    Zrušení soukromého inzerátu z internetu

    Majitelé stáhli inzerát proto, abychom jim mohli přivést nejlepšího kupujícího. Dohoda zněla na pouhých 30 dní.
  • 2

    Navýšení prodejní ceny o 100.000 Kč

    Majitelé nechtěli vydělat více peněz, protože potřebovali prodat co nejrychleji. Měli zamluven jiný byt a nechtěli, aby jim utekl. Proto jsme nastavili cenu tak, abychom jim vydělali na odměnu za naši práci. I přesto jsme jim ještě přinesli zajímavý bonus ve výši několika desítek tisíc korun navíc, na stěhování, malování atd.
  • 3

    Profesionální prezentace nemovitosti

    Nafotili jsme vlastní sadu fotografií profesionálním způsobem. Podívejte se na rozdíl a zhodnoťte, jak na Vás působí. Ve kterých fotografiích vidíte skutečnou hodnotu tohoto krásného bytu?

Krásná a prostorná kuchyně

Původní fotografie, ze které nebyla vidět skutečná hodnota bytu. Bylo zde velmi čisto a pečlivě uklizeno. Ovšem celý byt byl přeplněn drobnostmi. Navíc ani kvalitní mobilní telefon nedokáže zachytit širokoúhlý prostor.

Profesionální prezentace nemovitosti znamenala v prvé řadě odstranit z linky nepotřebné věci. Pomocí kvalitního širokoúhlého fotoaparátu se podařilo lépe ukázat prostornost kuchyně.

Vidíte ten rozdíl? Kde vidíte vyšší hodnotu?

Rekonstruovaná koupelna

Namísto tří špatných fotografií postačí jedna profesionální.

Která z těchto koupelen Vás zaujme více?

Vidíte zde ten prostor, krásné velkoplošné zrcadlo a dostatek místa?

Dokážete si daleko lépe představit, jak to zde vypadá? 

Obývací pokoj s klidnou rodinnou atmosférou

Na který z těchto dvou bytů byste se raději podívali?

Vnímáte rozdíly v prostornosti tohoto pokoje? A přitom jde o ten stejný pokoj, pouze je lépe vyfotografován.

  • 4

    Poutavá video prohlídka

    Cílem video prohlídky bylo zaujmout pozornost kupujících a nalákat je, aby se o byt dále zajímali.

Máte pocit, že si takto prezentovanou nemovitost lépe zapamatujete?

Vidíte zde lépe skutečnou hodnotu bytu?

  • 5

    Den otevřených dveří

    Jednotlivé zájemce jsme sezvali na jediný den po 14 dnech inzerce. I přes to, že byt byl nad běžnou hodnotou v té době prodávaných bytů, přihlásilo se celkem 6 zájemců o koupi.
  • 6

    Prodáno za jediný den VŠEM ŠESTI ZÁJEMCŮM

    Během prohlídek všech 6 zájemců projevilo zájem byt za uvedenou cenu koupit. Majitelé si tak mohli vybrat, zda je pro ně důležitější prodejní cena, nebo rychlost prodeje. Vyhrál zájemce, který nabídl peníze v hotovosti.

Tyto postupy skvěle fungují, můžeme takto pomoci i Vám

Toto je pouze jedna z mnoha ukázek, kdy jsme profesionálním přístupem k prodeji pomohli majiteli prodat nemovitost rychleji a za více peněz. A to dokonce tak, že si mohl vybírat z několika zájemců. 

Jsem tiskárna na peníze

pro majitele nemovitostí na prodej, protože:

Zvýším hodnotu Vaší nemovitosti

abychom o ni vzbudili co největší zájem

Vzbudím zájem všech kupujících

kteří podobnou nemovitost hledají

Vyjednám Vám nejlepší podmínky

abyste prodali co nejdříve a za co nejvíce peněz

Chcete vidět, jak dokážeme pomoci právě Vám? Zavolejte na 727 931 438.